مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-14سياسي

فعالیت 116 هزار خادمیار رضوی در کشور


مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی برنامه های هفت مرکز بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی را تشریح کرد.

- محمدحسین استادآقا صبح امروز در نشست خبری اعلام ویژه برنامه های ایام نوروز که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، در خصوص فعالیت ها و برنامه های هفت مرکز بنیاد کرامت رضوی در سال 1400 اظهار کرد: در حوزه مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی حدود 116 هزار خادمیار فعال در کشور، 31 دفتر تحت عنوان دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در مراکز استان ها و حدود 400 رابط در شهرستان ها فعالیت دارند.

این شبکه خادمیاری از طریق دبیرخانه های کانون خدمت مجموعه ای از خدمات را بر اساس اولویت های تعیین شده در سراسر کشور ارائه می دهند.

توزیع 888 هزار بسته معیشتی در سراسر کشور وی ادامه داد: 19 کانون تخصصی ذیل دبیرخانه ها شکل گرفته و مجموعه خادمیاری که اقشار مختلفی را در بر می گیرد، ذیل کانون های تخصصی خود به ارائه خدمات می پردازند.

در معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی نیز مجموعه ای از خدمات در حوزه درمان، اشتغال، تحصیل، مسکن و معیشت ارائه می شود.

استاد آقا خاطرنشان کرد: شاید بتوان مهم ترین اقدام این بخش را با توجه به شرایط کشور و تأکیدات مقام معظم رهبری موضوع بسته های معیشتی با مشارکت خادمیاران و کمک خیرین دانست که بر اساس آن 888 هزار بسته معیشتی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 116 هزار خادمیار رضوی در کشور

فعالیت 116 هزار خادمیار رضوی در کشور