مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-14فرهنگي

رونمایی از یک قطعه موسیقی در قطعه هنرمندان


در ادامه شنونده «قطعه بهار بی تو» باشید؛ این قطعه موسیقایی با شعر بهروز افضلی، آهنگسازی و تنظیم محسن غلامی و با صدای فاضل جمشیدی ساخته شده است.

- در ادامه شنونده قطعه بهار بی تو باشید؛ این قطعه موسیقایی با شعر بهروز افضلی، آهنگسازی و تنظیم محسن غلامی و با صدای فاضل جمشیدی ساخته شده است.

تعدادی از هنرمندان و اهالی رسانه و هنر با حضور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) یاد هنرمندان درگذشته سال 1400 را گرامی داشتند و همچنین در جریان آن از قطعه موسیقی بهار بی تو رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه که توسط موسسه فرهنگی هنری آن خط سوم هنر با هدف گرامیداشت هنرمندان فقید و با عنوان فقدان سال صفر برگزار شد، علاوه بر هنرمندان، بنیانگذاران مجله های فیلم و فیلم امروز و نیز نیکنام حسینی پور، مشاور مدیرعامل و محمدعلی کاروان، معاون صندوق اعتباری هنر حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه سیدمحمد طباطبایی، مدیر موسسه خط سوم هنر گفت: قرار بود مراسمی را با عنوان یادبود هنرمندان درگذشته سال 1400 برگزار کنیم که حتی برنامه ریزی ها و مقدمات اجرایی آن هم انجام شد ولی به دلیل عدم مساعدت و همراهی نهادهای متولی فرهنگ آن برنامه برگزار نشد.

وی ادامه داد: بر این مبنا قرار گذاشتیم در آخرین دوشنبه سال به همراه تعداد محدودی از فرهیختگان بر مزار هنرمندان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یک قطعه موسیقی در قطعه هنرمندان

رونمایی از یک قطعه موسیقی در قطعه هنرمندان