مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-14سياسي

حوزویان اعدام های اخیر توسط آل سعود را محکوم کردند


تجمع اعتراض آمیز حوزویان و اقشار مختلف مردم قم در محکومیت اعدام های اخیر توسط آل سعود در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

- ، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه ظهر دوشنبه در اجتماع حوزویان در مدرسه فیضیه قم طی سخنانی اظهار داشت: حوزه علمیه قم اعدام 81 نفر از مردم عربستان توسط آل سعود که 41 نفر از آنها شیعه بودند را محکوم می کند و این اجتماع نیز به همین منظور شکل گرفته است.

حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری بیان داشت: بر اساس اطلاعات رسیده این افراد از سالهای قبل در زندان های سعودی به سر می بردند و اغلب آنها جوان بودند و امروز آل سعود از تحویل پیکرهای آنها به خانواده شأن نیز دریغ می کند و اجازه برپایی مراسم را نمی دهد.

حجت الاسلام حسینی کوهساری، بیان داشت: جهان نباید در برابر این اقدامات وحشیانه آل سعود سکوت کند و جرم این جوانان دفاع از ملت بحرین بوده است و امروز وظیفه همه افراد در جامعه بین الملل از رسانه ها و هنرمندان گرفته تا افراد عادی این است که در برابر جنایات آل سعود سکوت نکنند.

وی افزود: امروز در جنگ اوکراین و روسیه در حالی حملات به اکراین محکوم می شود که در نقطه ای دیگر از دنیا شاهد کشتار مسلمانان هستیم و کسی از این جنایات دم نمی زند و این نشان دهنده برخورد دوگانه دولت های غربی در دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزویان اعدام های اخیر توسط آل سعود را محکوم کردند

حوزویان اعدام های اخیر توسط آل سعود را محکوم کردند