مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-14سياسي

اعلام نفرات برگزیده جشنواره «هواداریم» در مسجد جمکران/ 180 هنرمند خلق اثر کردند


جشنواره به عشق مهدی(عج) «هواداریم» با اعلام نفرات برگزیده بخش های مختلف در مسجد مقدس جمکران به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره به عشق مهدی(عج) با عنوان هواداریم در حالی با اعلام نفرات برگزیده در شبستان امام حسن عسکری(ع) مسجد مقدس جمکران برگزار شد که 180 شرکت کننده طی 3 روز با محوریت مهدویت در قالب کارگاه های رسانه ای آثار خود را ارائه دادند و در ادامه هیات داوران 32 اثر هنری را برگزیدند.

ابتدای این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الهی همراه شد و در ادامه حجت الاسلام حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به ایراد سخن پرداخت.

وی ضمن مدیحه سرایی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع)، در سخنانی بیان داشت: در نیمه شعبان جشن های زیادی را برگزار کرده و نذری می دهیم اما یکی از گزاره های اساسی که رضایت حضرت ولی عصر(عج) در آن است، اجتماع قلوب می باشد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: امام زمان(عج) می فرمایند: “اگر مومنین یک اجتماعی از جنس قلب در وفای به عهدی که به ما دارند بینشان ایجاد شود، یُمن لقاء ما برایشان به تاخیر نخواهد افتاد”.

در یک روایت دیگری نیز حضر امیرالمونین(ع) می فرمایند زیادی تعداد شما به درد نمی خورد بلکه باید یا بکدیگر اجتماع قلبی داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نفرات برگزیده جشنواره «هواداریم» در مسجد جمکران/ 180 هنرمند خلق اثر کردند

اعلام نفرات برگزیده جشنواره «هواداریم» در مسجد جمکران/ 180 هنرمند خلق اثر کردند