مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-14سياسي

بررسی چگونگی برگزاری مجمع عمومی حزب جمهوریت در کمیسون ماده 10 احزاب


گزارش مجمع عمومی حزب جمهوریت در این کمیسیون بررسی و مقرر شد بررسی لازم در مورد چگونگی برگزاری انتخابات مجمع عمومی گذشته به عمل آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محسن اسلامی دبیر کمیسون ماده 10 احزاب در نشستی با خبرنگاران گفت: مصوبه اول به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری مجمع عمومی انجمن اسلامی فارغ التحصیلان ایتالیا در جلسه مطرح و مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: مصوبه دوم گزارش برگزاری مجمع عمومی حزب نسل نو هست که در کمیسیون مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و با صدور پروانه فعالیت این حزب موافقت شد.

اسلامی افزود: کمیسیون مقرر کرد احزاب در صورت برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده حداکثر طرف سه ماه مکلف به تحویل مدارک منتخبین هستند و بدان جهت است که تاخیری در بررسی ها صورت نگیرد و اگر این تکلیف را عمل نکنند کمیسیون اقدام قانونی می کند.

دبیر کمیسیون ماده 10احزاب بیان داشت: برگزاری مجمع عمومی حزب خدمت و مطالبه مردمی ایران اسلامی استان تهران در جلسه کمیسیون احزاب مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و با صدور پروانه فعالیت موفقت گردید.

اسلامی ادامه داد: مصوبه نهایی درمورد گزارش مجمع عمومی حزب جمهوریت است و مقرر شد دبیر کمیسیون بررسی لازم در مورد چگونگی برگزاری انتخابات مجمع عمومی گذشته را به عمل آورده و نتیجه را به کمیسیون اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چگونگی برگزاری مجمع عمومی حزب جمهوریت در کمیسون ماده 10 احزاب

بررسی چگونگی برگزاری مجمع عمومی حزب جمهوریت در کمیسون ماده 10 احزاب