مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-14سياسي

اصلاح قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر با همکاری مرکز پژوهش ها


رییس مرکز پژوهش های مجلس و رییس جمعیت هلال احمر ایران طی نشستی مشترک که با حضور کارشناسان و مسئولان این مراکز برگزار شد، زمینه های همکاری دوجانبه را بررسی کردند.

- در نشست مشترک رییس مرکز پژوهش ها و رییس جمعیت هلال احمر بیان شد اصلاح قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر با همکاری مرکز پژوهش ها رییس مرکز پژوهش های مجلس و رییس جمعیت هلال احمر ایران طی نشستی مشترک که با حضور کارشناسان و مسئولان این مراکز برگزار شد، زمینه های همکاری دوجانبه را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز پژوهش های مجلس، بابک نگاهداری در این نشست با اشاره به فعالیت گروه های تخصصی در مرکز پژوهش ها و نیازهای جمعیت هلال احمر، گفت: در خصوص اصلاح قانون اساسنامه و نمودار سازمانی و آیین نامه اداری و استخدامی جمعیت هلال احمر، دفتر مطالعات مدیریت و دفتر مطالعات اجتماعی با جمعیت همکاری خواهند کرد.

نگاهداری با اشاره به جایگاه جمعیت هلال احمر در میان عموم مردم، بیان کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان نهاد حمایتی باید چابک، به روز و کارآمد عمل کند که تا به امروز هم در سخت ترین شرایط کنار مردم ایران بوده و این امر جایگاه این جمعیت که عمدتا متکی بر داوطلبان مردمی هست، را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر با همکاری مرکز پژوهش ها

اصلاح قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر با همکاری مرکز پژوهش ها