مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-14بين الملل

جشن ولادت امام زمان(عج) با حضور شیعیان از کشورهای عربی در مسجد جمکران


جمعی از شیعیان کشورهای عراق، سوریه، عمان، یمن، بحرین و لبنان با اجتماع در مسجد مقدس جمکران ضمن تجدید بیعت با امام زمان(عج)، مراسم باشکوه جشن ولادت حضرت را برگزار کردند.

- جشن ولادت امام زمان(عج) با حضور شیعیان از کشورهای عربی در مسجد جمکران ایسنا/قم جمعی از شیعیان کشورهای عراق، سوریه، عمان، یمن، بحرین و لبنان با اجتماع در مسجد مقدس جمکران ضمن تجدید بیعت با امام زمان(عج)، مراسم باشکوه جشن ولادت حضرت را برگزار کردند.

در ادامه برگزاری مراسم های جشن دهه مهدویت با حضور عاشقان و منتظران امام زمان(عج) از کشورهای مختلف، جمعی از شیعیان کشورهای عراق، سوریه، عمان، یمن، بحرین و لبنان با اجتماع در مسجد مقدس جمکران ضمن تجدید بیعت با امام زمان(عج)، مراسم جشن باشکوهی را برگزار کردند.

شیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران سخنران این مراسم بود و در ادامه شاعران و مداحان اهل بیت(ع) به مدح حضرت ولی عصر(عج) پرداختند.

شعرخوانی سید یوسف صندوق از کشور سوریه و فضل الشرفی از کشور یمن و اجرای تواشیح توسط گروه انوار الهدی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است امروز نیز جمعی از طلاب حوزه های علمیه و هیئت های افغانستانی در مسجد مقدس جمکران مراسم جشن باشکوهی را برگزار خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ولادت امام زمان(عج) با حضور شیعیان از کشورهای عربی در مسجد جمکران

جشن ولادت امام زمان(عج) با حضور شیعیان از کشورهای عربی در مسجد جمکران