مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-14سياسي

موقوفات به صورت پایلوت در قزوین تبدیل به احسن می شوند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در خصوص تبدیل به احسن کردن موقوفات گفت: تبدیل به احسن کردن موقوفات را به ریاست اوقاف و امور خیریه پیشنهاد کردیم و به عنوان نمونه اجازه دادند تا به صورت پایلوت در قزوین اجرایی شود بر همین اساس تمامی موقوفات مشاعی یا .

- ایسنا/قزوین مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در خصوص تبدیل به احسن کردن موقوفات گفت: تبدیل به احسن کردن موقوفات را به ریاست اوقاف و امور خیریه پیشنهاد کردیم و به عنوان نمونه اجازه دادند تا به صورت پایلوت در قزوین اجرایی شود بر همین اساس تمامی موقوفات مشاعی یا شش دانگ واحدهای مسکونی روستایی و شهری با رعایت حقوق مردم به آنان واگذار خواهد شد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی ظهر امروز دوشنبه 23 اسفند در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر نقش بی بدیل جوانان در جمهوری اسلامی تأکید داشتند و این نگاه ایشان در بیانیه گام دوم به منصه ظهور رسید بنابراین نقش جوانان در تمدن نوین اسلامی بی بدیل است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: رسانه ها باید نسبت به روشنگری و هدایت جامعه اهتمام داشته باشند و این امر محقق نخواهد شد مگر اینکه با قلم جوان و نوآورانه همراه باشد و دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات به صورت پایلوت در قزوین تبدیل به احسن می شوند

موقوفات به صورت پایلوت در قزوین تبدیل به احسن می شوند