مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-14حوادث

از کشف 87 تن انواع مواد مخدر تا افزایش 12 درصدی سرقت


 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 87 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: سرقت از ابتدای سال جاری نسبت به سال قبل 12 درصد افزایش داشته که با تلاش شبانه روزی پلیس 75 درصد سرقت ها کشف شده است.

- سردار ناصر فرشید امروز دوشنبه 23 اسفند در نشست خبری با گرامیداشت اعیاد شعبانیه با اشاره به عملکرد و خدمت رسانی پلیس در سطح استان، اظهار کرد: جنوبی در این مدت 120 باند مواد مخدر متلاشی شد؛ در این مدت 9 هزار نفر دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر داشته ایم که نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری با تلاش ماموران انتظامی تاکنون 87 تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است، افزود: از ابتدای امسال 827 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد رشد دارد.

وی با اشاره به توقیف هزار و 900 دستگاه خودرو در بحث قاچاق، ادامه داد: سرقت از ابتدای سال جاری نسبت به سال قبل 12 درصد افزایش داشته که با تلاش شبانه روزی پلیس 75 درصد سرقت ها کشف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: 88 درصد سرقت های استان در شهرستان بیرجند، طبس، قاین، درمیان و فردوس به وقوع پیوسته است؛ در این مدت سه هزار و 800 نفر سارق دستگیر شدند که نسبت به سال قبل رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 87 تن انواع مواد مخدر تا افزایش 12 درصدی سرقت

از کشف 87 تن انواع مواد مخدر تا افزایش 12 درصدی سرقت