مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-14سياسي

اکثر اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت فعالیت این حزب را غیر قانونی می دانند


یک عضو شورای مرکزی حزب جمهوری در نامه ای به وزارت کشور خاطرنشان کرد: به زغم اکثر اعضای شورای مرکزی هرگونه فعالیت در قالب این حزب شائبه غیر قانونی بودن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجید نصیرپور از اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی در نامه ای خطاب به مدیرکل سیاسی وزارت کشور به شائبه غیرقانونی بودن فعالیت در این حزب براساس قانون احزاب تاکید کرد.

متن این نامه این عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی به شرح ذیل است: احتراماً، همانگونه که استحضار دارید، جمع قریب به (25) نفر اعضای شورای مرکزی این حزب در پیگیری های کتبی و حضوری از دبیرخانه کمیسیون ماده (10) احزاب همچنین ملاقات با جنابعالی اکیداً تقاضا داشته اند اظهارنظر حقوقی کمیسیون در خصوص سؤال زیر را دریافت نمایند تا در خصوص نحوه فعالیت این حزب تصمیم لازم را بگیرند که متأسفانه تاکنون این اقدام عملی نگردیده است و به زغم اینجانب و اکثر اعضای شورای مرکزی هرگونه فعالیت در قالب این حزب به همین دلیل احتمالاً شائبه غیر قانونی بودن داشته باشد.

لذا اکیداً و مصراً تقاضا داریم در خصوص سؤال مطروحه پاسخ روشن و قاطع آن کمیسیون را به عنوان فصل الخطاب نحوه فعالیت احزاب اعلام فرمایید جهت مزید استحضار مجدداً سؤال مدنظر را اعلام می دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت فعالیت این حزب را غیر قانونی می دانند

اکثر اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت فعالیت این حزب را غیر قانونی می دانند