مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-14سياسي

حضور مقامات قضایی در مساجد تبدیل به رویه شود


حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلاتشان و پیگیری مسائل مطرح شده تبدیل به رویه شود و بعد از ماه مبارک رمضان هم ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز دوشنبه (23 اسفند) در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با تبریک میلاد مسعود حضرت بقیه الله الاعظم یگانه دادگستر ابدی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی برای زمینه سازی ظهور و تحقق منویات حضرت بَقیّهاللّه (اروحنا فداه) که همان اجرای قسط و عدل است پایه گذاری شده است و ان شاء الله ما تا آخر در این مسیر مقدس بمانیم.

رییس قوه قضاییه همچنین روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به تمامی غیورمردان حافظ و پاسدار امنیت و آرامش مردم تبریک گفت و از خداوند متعال توفیقات بیشتر آن ها را در خنثی کردن توطئه های دشمنان و اذناب آن ها و مقابله با نفوذی ها و کسانی که با سرویس های جاسوسی بیگانه برای ضربه زدن به کشور همکاری می کنند، خواستار شد.

رییس دستگاه قضا در ادامه با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، با اشاره به ضرورت پیشبرد جهاد تبیین برای آگاهی سازی نسل جوان از وقایع ادوار مختلف انقلاب جهت پیشگیری از تحریف دشمنان، تاکید کرد: مناصب مدیریتی کشور باید به دست جوانانی سپرده شود که دارای روحیه انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مقامات قضایی در مساجد تبدیل به رویه شود

حضور مقامات قضایی در مساجد تبدیل به رویه شود