مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-14اجتماعي

تجهیزات تابلو سنجش آلودگی هوا در میدان امام حسین(ع) سرقت شد


تابلو نمایش پارامترهای سنجش آلودگی هوا در میدان امام حسین(ع) شیراز به دلیل سرقت تجهیزات خاموش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمید ظهرابی به علت خاموش بودن تابلو سنجش پارامترهای آلایندگی هوا در میدان امام حسین اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه برای چندمین بار تحهیزات تابلوی نمایشگر به سرقت رفته است.

وی افزود: البته دستگاه مربوطه پارامترها را اندازه گیری و اعلام می کند اما تابلو نمایشگر آن از کار افتاده و برای عموم قابل مشاهده نیست.

او ادامه داد: اطلاع رسانی از وضعیت هوا به صورت مداوم از طریق اخبار و درج وضعیت هوا در پورتال محیط زیست فارس قرار گرفته و آگاهی رسانی لازم  به همشهریان و به ویژه گروه های حساس انجام می شود.

ظهرابی خاطر نشان کرد: این اداره کل با وجود هزینه بسیار گزاف نصب و نگهداری تمام تلاش خود را برای حفاظت و حراست از این دستگاه انجام داده است ولی باز هم شاهد چنین اتفاقی بوده و چندین مرتبه نیز پس از سرقت به خریداری و جایگزینی مجدد اقلام پرداخته و حتی حفاظ های فلزی هم به این مجموعه اضافه شده اما متاسفانه باز هم با این معضل مواجه شده است.

این مقام مسوول ضمن درخواست از مقامات انتظامی و امنیتی برای جلوگیری از تکرار این سرقت ها اعلام کرد: با توجه به نبودن فضای کافی در میدان به منظور استقرار   نیرو در حال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات تابلو سنجش آلودگی هوا در میدان امام حسین(ع) سرقت شد

تجهیزات تابلو سنجش آلودگی هوا در میدان امام حسین(ع) سرقت شد