مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-14سياسي

آماده باش کامل ادارات قرچک در ایام نوروز


سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: ادارات قرچک ایام نوروز در آماده باش کامل باشند و مردم نیز با رعایت پروتکل ها و عدم سفر به مناطق قرمز و نارنجی از بروز بحران شدیدتر کرونا جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری قرچک صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا این شهرستان، اظهار کرد: از کادر بهداشت و درمان و خانواده های پزشکان، پرستاران و تمامی دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا تقدیر می کنیم که در طول یکسال گذشته با تمام صبر و توان پای کار بودند و برای حفظ سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

وی گفت: تزریق سه دوز واکسن مورد تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا است، زیرا با گذشت مدت زمان زیاد از تزریق دوز دوم، زمینه ابتلا به ویروس در افراد بیشتر می شود، بنابراین ضرورت دارد از ظرفیت گروه های فعال فرهنگی اجتماعی و تریبون ها برای ایجاد پویش تشویق مردم به واکسیناسیون نوبت سوم استفاده شود.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: تمهیدات لازم ستاد مدیریت بیماری کرونا برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری جشن های نیمه شعبان، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پیش بینی شود.

فاتحی نژاد بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سال و انجام آیین زیارت قبور و زیارت بقاع متبرکه، اداره اوقاف و امور خیریه باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل ادارات قرچک در ایام نوروز

آماده باش کامل ادارات قرچک در ایام نوروز