مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-14اقتصادي

رایزن های اقتصادی از میان فعالان عرصه تولید و صنعت انتخاب شوند


نایب رییس اتاق بازرگانی البرز در دیدار با هیاتی از وزارت امور خارجه گفت: رایزن های اقتصادی در سفارتخانه ها از میان اعضای اتاق بازرگانی و سایر فعالان عرصه تولید و صنعت انتخاب شوند.

- ایسنا/البرز نایب رییس اتاق بازرگانی البرز در دیدار با هیاتی از وزارت امور خارجه گفت: رایزن های اقتصادی در سفارتخانه ها از میان اعضای اتاق بازرگانی و سایر فعالان عرصه تولید و صنعت انتخاب شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یداله مالمیر درحاشیه سفر نیمروزی هیاتی از معاونت دیپلماسی وزارت امور خارجه به البرز در تشریح موقیعت استراتژیک این استان به دلیل شاهراه مواصلاتی 13 استان کشور افزود: یک ظرفیت مهم برای البرز محور عبوری آزادراه غدیر در این استان است، به یقین استفاده از ظرفیت این محورآزادراهی که تکمیل کننده کریدور شمال به جنوب است، نقش مهمی در رونق اقتصادی این استان دارد.

مالمیر با اشاره به امکانات ریلی، جاده ای و هوایی البرز از جمله فرودگاه بین المللی پیام به منظور توسعه مراودات تجاری خارجی گفت: در حال حاضر به دلیل استقرار منطقه ویژه اقتصادی درمجاورت فرودگاه پیام ظرفیت های ویژه ای برای گسترش تعاملات خارجی وجود دارد.

وی در خصوص انتظارات اتاق بازرگانی های بازرگانی از این وزارتخانه اظهار کرد: رایزن های اقتصادی در سفارتخانه ها از میان اعضای اتاق بازرگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزن های اقتصادی از میان فعالان عرصه تولید و صنعت انتخاب شوند

رایزن های اقتصادی از میان فعالان عرصه تولید و صنعت انتخاب شوند