مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-14بين الملل

کتائب حزب الله عراق: در عملیات موشکی سپاه چند افسر موساد کشته شدند


کتائب حزب الله عراق با انتشار بیانیه ای از کشته و زخمی شدن چندین افسر موساد در عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مقرهای صهیونیستی در اربیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، کتائب حزب الله عراق، با اشاره به حمله موشکی به دو مرکز موساد در اربیل عراق، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این حمله خبر از مرحله ای از درگیری از نوعی دیگر در داخل عراق است.

در این بیانیه که نسخه ای از آن در پایگاه خبری المعلومه منتشر شد، آمده است: عملیات هدف قرار دادن پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی در اربیل توسط نیروهای ایرانی که در آن تعدادی از افسران اسراییلی موساد کشته و زخمی شدند، عملیاتی است که خبر از  مرحله ای از درگیری از نوعی دیگر می دهد .

کتائب حزب الله عراق گفت که عملیات سپاه علیه دو مرکز پیشرفته موساد در اربیل، در پاسخ به اقدام صهیونیست ها در حمله پهپادی چند هفته پیش از داخل خاک عراق علیه ایران صورت گرفت.

این گروه مقاومت عراق در ادامه بر ضرورت اخراج پایگاه های نظامی و مقرهای اطلاعاتی خارجی از عراق تاکید کرد تا  این کشور بار بیشتری از درگیری های منطقه ای و بین المللی را متحمل نشود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است:  آن هایی که صدایشان بلند شد و برای حاکمیت گریه کردند و بمباران پایگاه های صهیونیستی را محکوم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتائب حزب الله عراق: در عملیات موشکی سپاه چند افسر موساد کشته شدند

کتائب حزب الله عراق: در عملیات موشکی سپاه چند افسر موساد کشته شدند