مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-14ورزشي

تبعیض جنسیتی نه، تساوی جنسیتی در دو و میدانی ایجاد کردیم


دبیر فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: کاری که ما در سایت آفتاب انقلاب انجام دادیم هرگز تبعیض جنسیتی نیست بلکه تساوی جنسیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر توضیحاتی ارائه داد که شرح آن را در زیر می خوانیم.

پررنگ شدن تدریجی بانوان در ورزش پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور بانوان در رشته های ورزشی و از جمله دو و میدانی کمرنگ بود اما به تدریج بانوان ما حضوری پررنگ در ورزش قهرمانی داشتند و به لطف خدا توانستند موفقیت های بزرگی هم در عرصه های بین المللی کسب کنند که خوشبختانه دو و میدانی هم از این قاعده مستثنی نبود و ما از این موضوع ابراز رضایت و خرسندی داریم.

هدف از تاسیس سایت آفتاب انقلاب مجموعه آفتاب انقلاب نیز در سال 83 و با هدف برپایی اردوهای تیم های ملی این رشته ساخته شد و در اختیار این رشته قرار گرفت.

هدف از ساخت این مجموعه که امروز یکی از سرمایه های رشته دو و میدانی است، بیشتر برپایی اردوهای ملی و یا محل تمرینی دائمی برای ورزشکاران ملی پوش این رشته بود؛ که در سالهای اولیه هم این اصل در استفاده از این مجموعه رعایت می شد.

اما رفته رفته حضور ورزشکاران برای تمرین در این مجموعه از هدف اولیه اش فاصله گرفت و به جای حضور ورزشکاران ملی پوش، شاهد حضور بسیاری از ورزشکاران در این مجموعه بودیم که نه تنها ملی پوش نبودند، بلکه اصلاً حرفه ای نبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض جنسیتی نه، تساوی جنسیتی در دو و میدانی ایجاد کردیم

تبعیض جنسیتی نه، تساوی جنسیتی در دو و میدانی ایجاد کردیم