مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-14سياسي

کارهای زیادی در حوزه ادبیات پایداری بر زمین مانده است


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه کارهای زیادی در حوزه ادبیات پایداری صورت گرفته است، گفت: اما کارهای بر زمین مانده نیز زیاد است، - برای موفقیت در این حوزه باید دست به دست هم بدهیم.

بهمن کارگر 23 اسفندماه در نهمین کنگره ادبیات پایداری به میزبانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شکل گیری ادبیات پایداری در امتداد فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: در هفته گذشته مراسم انتخاب بهترین کتاب سال در حوزه دفاع مقدس برگزار شد، در مباحث فرهنگی، هنر بهترین ابزار برای تاثیرگذاری اقدامات محسوب می شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور افزود: در بحث ادبیات مخاطب شناسی از اهمیت بالایی برخوردار است، نسل نوجوان و جوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور نداشتند و دشمن درصدد است با تهاجم فرهنگی این نسل را از فرهنگ مقاومت دور کند، بنابراین باید در حوزه ادبیات پایداری برنامه های پدافندی و آفندی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کارهای زیادی در حوزه ادبیات پایداری صورت گرفته است، گفت: اما کارهای بر زمین مانده نیز زیاد است، برای موفقیت در این حوزه باید دست به دست هم بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای زیادی در حوزه ادبیات پایداری بر زمین مانده است

کارهای زیادی در حوزه ادبیات پایداری بر زمین مانده است