مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-14سياسي

توسعه شهرستان ملایر در دستور کار قرار گیرد


استاندار همدان خطاب به فرماندار ملایر گفت: باید با سعی و کوشش، اهداف دولت سیزدهم در حوزه های مختلف در راستای توسعه شهرستان ملایر دنبال شود.

- به داشت.

استاندار همدان با بیان اینکه با تلاش و بازدیدهای مستمری که در استان در دستورکار قرار گرفت، مشکل اساسی خاصی در زمینه تأمین و ذخایر کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، اظهار کرد: برنامه ای راهبردی برای توسعه استان تدوین و تهیه شده که در سال آینده ارائه و به دستگاه های اجرایی نیز ابلاغ خواهد شد.

قاسمی فرزاد گفت: دولت سیزدهم، برای هر استان صندوق پیشرفت و عدالت را اختصاص داده که اعتباراتی به این صندوق واریز می شود تا استانداران، از این طرق، بتوانند در راستای حل مشکلات و مسائل استان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی در هر استان و شهرستان ها، گویای این مطلب است که مزایای نسبی، فرصت ها و ظرفیت های شهرهای کشور به طور کامل دیده شده و در راستای آن طرح ها و برنامه های اختصاصی نیز در نظر گرفته شده، تاکید کرد: برنامه توسعه دولت سیزدهم برای استان های کشور، بر اصول مزایای نسبتی در هر شهرستان استوار است.

این مسئول ادامه داد: برنامه های تدوین شده توسط دولت سیزدهم، نه تنها عملیاتی و کاربردی بوده بلکه کاملاً منطبق با مشکلات و مسائل اساسی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهرستان ملایر در دستور کار قرار گیرد

توسعه شهرستان ملایر در دستور کار قرار گیرد