مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-14حوادث

بهره گیری از ظرفیت پلیس هوشمند برای کنترل رفتار رانندگان


در راستای کاهش آمار تصادفات و تلفات جانی نقش بانوان در کنترل رفتار رانندگان بسیار مؤثر است همچنین از ظرفیت پلیس هوشمند برای کنترل رفتار رانندگان بهره گیری می شود.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در راستای کاهش آمار تصادفات و تلفات جانی نقش بانوان در کنترل رفتار رانندگان بسیار مؤثر است همچنین از ظرفیت پلیس هوشمند برای کنترل رفتار رانندگان بهره گیری می شود.

سردار عبدالرضا ناظری در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با گزارش عملکرد یک ساله و طرح های نوروزی پلیس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: سال 1400 سالی پرمشغله و پر از مأموریت های پیچیده در سراسر کشور بود.

وی ضمن تشکر از تمامی افرادی که در تأمین امینت و آرامش مردم نقش دارند افزود: شعار پلیس در عید نوروز پلیس هوشمند، قانون مداری و نشاط بهاری و شعار پلیس راهور نیز در عید نوروز قانون مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر است.

وی افزود: با توجه به افول کرونا و وجود مزار سردار دل ها در کرمان پیش بینی می کنیم نوروزی بانشاط و افزایش سفرهای نوروزی را در پیش داشته باشیم به همین دلیل با سازمان های همکار و مرتبط هماهنگی های لازم انجام شده و جلسات مشترک گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت پلیس هوشمند برای کنترل رفتار رانندگان

بهره گیری از ظرفیت پلیس هوشمند برای کنترل رفتار رانندگان