مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-14سياسي

بهره مندی از سرمایه نسل جوان برنامه ریزی می خواهد


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از برگزاری 148 جلسه در قالب 12 دوره آموزشی در بستر فضای مجازی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت روز جوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، ضمن گرامیداشت 11 شعبان المعظم که مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان است، اظهارکرد: نام گذاری یک روز در تقویم رسمی کشور به نام جوانان اتفاق مبارکی است که چندین سال از تحقق آن می گذرد و یادآور جایگاه این قشر است چرا که بخش بزرگی از جمعیت ایران اسلامی را جوانان تشکیل می دهند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: با توجه به این مساله باید در بخش های مختلف برای نسل جوان برنامه ریزی شود تا این سرمایه کلان در مسیر پیشرفت هرچه بیشتر جامعه به بالندگی شایسته برسند؛ در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد با بیش از دو میلیون نفر عضو نوجوان و جوان همواره در صدد برگزاری فعالیت های متنوعی برای شکوفایی استعدادهای اعضای خود که در سطح 26 هزار و 131 کانون در سراسر کشور حضور دارند، بوده است.

وی با اشاره به برگزاری سه دوره رویداد ملی فهما افزود: در راستای شناسایی و کشف ظرفیت های اعضای کانون ها در بخش های مختلف؛ دوره های آموزشی در هر دوره در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از سرمایه نسل جوان برنامه ریزی می خواهد

بهره مندی از سرمایه نسل جوان برنامه ریزی می خواهد