مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-14حوادث

نجات کودک گرمساری به دست آتش نشانان/ غرق شدگی این بار جان نگرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، این روزها کانال های آب، استخرها و حتی منابع آبی در مناطق مختلف کشور حادثه ساز شده و جان علاقه مندان به تفریحات آبی را می گیرد یا سبب ایجاد مشکلاتی می شود.

این بار، حوض آبی در روستای کوشک شهرستان گرمسار حادثه آفرید و بر اساس گزارش ارسال شده به مراکز امدادی، کودک 9 ساله گرمساری در حال غرق شدن در آب بود.

آتش نشانان گرمساری پس از دریافت گزارش، به سرعت وارد عمل شدند و خود را به محل وقوع حادثه رساندند و با تلاش آنها، این کودک که در حال غرق شده بود، از مرگ نجات یافت.

عباس قندالی رییس سازمان آتش نشانی شهرستان گرمسار به خبرنگار فارس گفت: خفگی این کودک در حوض آب با یاری خداوند متعال و تلاش آتش نشانان به خیر گذشت و دستان پرتوان نیروهای امداد و نجات، جان این کودک را نجات دادند.

وی ادامه داد: وقتی آتش نشانان به محل وقوع حادثه رسیدند، علائم حیاتی کودک دچار مشکلاتی شده بود که به سرعت عملیات احیا روی او انجام شد و با خواست خداوند متعال، نتیجه بخش بود و کودک به زندگی بازگشت.

رییس سازمان آتش نشانی شهرستان گرمسار یادآور شد: این کودک پس از احیا، به مرکز درمانی اعزام شد تا اقدامات تکمیلی روی او انجام شود.

انتهای پیام/2249/م/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کودک گرمساری به دست آتش نشانان/ غرق شدگی این بار جان نگرفت

نجات کودک گرمساری به دست آتش نشانان/ غرق شدگی این بار جان نگرفت