مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-14اجتماعي

مجوز اجرای 36 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور صادر شد


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 36 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، اصغر کشت کار با اعلام این خبر افزود: پنجاه و هشتمین جلسه کارگروه آموزش های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی برگزار شد و در این جلسه مجوز اجرای 36 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور در گروه های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر برای 22 واحد متقاضی در 13 استان مختلف صادر شد.

وی ادامه داد: در بین متقاضیان اجرای این دوره ها علاوه بر مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه متقاضیان غیرعلمی کاربردی نیز وجود دارند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: این دوره ها ظرفیت آموزش قریب به 2500 نفر مهارت جوی واجد شرایط را دارند.

وی تصریح کرد: فهرست مجوزهای صادره دوره های کوتاه مدت علمی کاربردی در این جلسه، متعاقباً با صدور موافقت نامه رسمی به هر واحد استانی این دانشگاه ابلاغ می شود.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات دوره های یاد شده با واحدهای استانی مربوطه تماس گرفته و یا از طریق سامانه ساتب به آدرس https://sateb.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز اجرای 36 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور صادر شد

مجوز اجرای 36 عنوان دوره کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور صادر شد