مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-14سياسي

مدیرخانه سرباز صلح ایران: یزد به عنوان شهر صلح به جهانیان معرفی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، قاسم رحیمی، مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران در جریان سفر خود به استان یزد صبح امروز با محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به این مطلب که خانه سرباز صلح ایران یک سازمان مردم نهاد با محوریت سربازان دوران دفاع مقدس است اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس سربازان حاضر در جبهه های حق علیه باطل عملا متولی نداشته و این سازمان نقش متولی را برای این عزیزان ایفا می کند تا بتواند آنان را جذب و  سازماندهی کرده و خدمات قانونی خود را به آنان ارائه دهد.

مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران در ادامه با ا شاره به جهانی بودن یزد ظرفیت این شهر را یک ظرفیت خاص عنوان کرد و افزود: در طول تاریخ همه ادیان در این شهر در کمال آرامش و مسالمت آمیز با هم زندگی کردند و این گواه صلح طلبی  و فرهنگ اجتماعی غنی یزدی هاست.

 رحیمی از تلاش برای معرفی شهر یزد به دنیا به عنوان شهر جهانی صلح خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در یزد وجود دارد تصمیم به این مهم گرفتیم که می تواند اتفاق بسیار درخشانی را درحوزه گردشگری یزد رقم بزند.

وی با اشاره به تعریف شهر صلح تصریح کرد: شهر صلح بر اساس تعریف جهانی شهری است که از امنیت بالایی برخوردار است و این اتفاق می تواند تلاش برخی کشورها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرخانه سرباز صلح ایران: یزد به عنوان شهر صلح به جهانیان معرفی می شود

مدیرخانه سرباز صلح ایران: یزد به عنوان شهر صلح به جهانیان معرفی می شود