مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-14سياسي

لایحه مجوز تمدید سایت پسماند محمدآباد قزوین در شورای شهر تصویب شد


لایحه مجوز تمدید ادامه فعالیت و بهره برداری مجتمع پردازش و دفن پسماند پس از بحث و تبادل نظر مورد موافقت و تصویب اعضای شورای شهر قزوین قرار گرفت.

- ایسنا/قزوین لایحه مجوز تمدید ادامه فعالیت و بهره برداری مجتمع پردازش و دفن پسماند پس از بحث و تبادل نظر مورد موافقت و تصویب اعضای شورای شهر قزوین قرار گرفت.

علی فرمانی رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین در جلسه علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته 22 اسفند برگزار شد، تصریح کرد: لایجه تعیین مدیریت جدید مجتمع پردازش پسماند در کمیسیون مورد بحث قرار گرفت، در این لایحه مطرح شده است که مدیریت پسماند از استانداری گرفته شود و بر عهده شهرداری قرار بگیرد، پس از بررسی در کمیسیون، لایحه سه رأی موافق و 2 رای مخالف داشت.

وی افزود: همچنین لایحه تعمیر لندفیل طی یک ماه کاری و تعیین تکلیف اجرای پروژه سرمایه گذاری طی 2 هفته کاری نیز در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، در حوزه سرمایه گذاری رزومه ها و درخواست های زیادی از سرمایه گذاران گرفته و بررسی شده است.

فرمانی تاکید کرد: باید ببینیم شهردار برای مدیریت پسماند چه تصمیمی دارد، آیا قصد تولید برق دارد؟ می خواهد کمپوست تولید کند؟ می خواهد گاز تولید کند یا می خواهد سایت را به سرمایه گذار داخلی یا خارجی واگذار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه مجوز تمدید سایت پسماند محمدآباد قزوین در شورای شهر تصویب شد

لایحه مجوز تمدید سایت پسماند محمدآباد قزوین در شورای شهر تصویب شد