مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-14پزشكي

ساخت بیش از 3 هزار تخت مجردی و 70 واحد متاهلی در دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا اشراقی در نشست با روسا و کارشناسان ادارات خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: - مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به تدوین تفاهم نامه با مجمع خیران سلامت از ساخت بیش از 3500 تخت مجردی و 70 واحد متاهلی در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا اشراقی در نشست با روسا و کارشناسان ادارات خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: این نشست به منظور بررسی شرایط و روند حضور دانشجویان علوم پزشکی در خوابگاه های دانشجویی بعد از بازگشایی نوروز سال 1401 برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده چندین فعالیت در حوزه دانشجویی تعریف شده است از جمله راه اندازی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده دانشجویی و تهیه پیوست فرهنگی خوابگاه های متأهلی که در مجموعه اداره رفاهی در حال پی گیری است که تا خرداد ماه این مهم به نتیجه برسد.

اشراقی با بیان این که این قانون ظرفیت بسیار ارزشمندی را در حوزه خوابگاه های متاهلی برای همه ما محیا کرده است، اظهار داشت: در این خصوص صحبت هایی با وزارت مسکن و شهرسازی شده است تا از برنامه دولت در تامین یک میلیون مسکن در سال استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیش از 3 هزار تخت مجردی و 70 واحد متاهلی در دانشگاه ها

ساخت بیش از 3 هزار تخت مجردی و 70 واحد متاهلی در دانشگاه ها