مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-14بين الملل

موشک های انتقام


اقدام موشکی سپاه به پایگاه شرارت صهیونیست ها در«اربیل» عراق نشان از آن دارد که سپاه به عنوان بازوی قدرتمند دفاعی کشور اراده کرده است از این پس هیچ جنایتی از صهیونیست ها را بی پاسخ نگذارد.

- اقدام موشکی سپاه به پایگاه شرارت صهیونیست ها در اربیل عراق نشان از آن دارد که سپاه به عنوان بازوی قدرتمند دفاعی کشور اراده کرده است از این پس هیچ جنایتی از صهیونیست ها را بی پاسخ نگذارد.

خبرگزاری فارس؛ یادداشت- حسن رشوند : صبح روز دوشنبه 16 اسفندماه زمانی که آن افسر رژیم صهیونیستی مغرورانه و شاید هم با ترس از آنچه قرار است برای دوستان او در پایگاه های نظامی صهیونیست ها در منطقه رقم بخورد دکمه شلیک موشک به مقر سپاه در حومه دمشق را می فشرد، تصور نمی کرد در کمتر از یک هفته پاسخی دردناک تر را باید در پایگاه شرارت و جاسوسی خود در عراق دریافت کند.

روعی شارون تحلیلگر نظامی شبکه عبری زبان کان در همان ساعات اولیه اقدام نابخردانه اسراییل اعلام کرده بود ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله اخیر به حومه دمشق که به شهادت 2 ایرانی منجر شده است، در مرزهای شمالی به حالت آماده باش درآمده است.

جمهوری اسلامی ایران پیش تر بارها به صهیونیست ها هشدار داده بود که دچار اشتباه محاسباتی نشوند و تصور نکنند رفتار جنون آمیز آنها بی پاسخ گذاشته می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های انتقام

موشک های انتقام