مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-14فرهنگي

کارگاه یک روزه نقاشی « یاران شهید مهدی باکری» در ارومیه برگزار شد


کارگاه یک روزه « یاران شهید مهدی باکری» 22 اسفندماه سال جاری با حضور 17 نفر از هنرمندان نقاش از شهرستان های « ارومیه و قره ضیاءالدین » برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی، کارگاه یک روزه یاران شهید مهدی باکری 22 اسفندماه سال جاری با حضور 17 نفر از هنرمندان نقاش از شهرستان های ارومیه و قره ضیاءالدین برگزار شد.

در این کارگاه که به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی و با همکاری سپاه شهدا آذربایجان غربی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با همراهی رییس حوزه هنری استان با حضور در کنار هنرمندان با نقاشی های خلق شده در این کارگاه هنری و هنرمندانی که این آثار را خلق کرده بودند آشنا شد.

کارگاه یک روزه یاران شهید مهدی باکری 22 اسفندماه سال جاری با حضور 17 نفر از هنرمندان نقاش از شهرستان های ارومیه و قره ضیاءالدین برگزار شد که هنرمندان حاضر در این کارگاه در دو نوبت صبح و عصر آثاری با موضوع برتره و لحظه های شهادت شهید مهدی باکری را در تکنیک های رنگ روغن ، ذغال، نقاشی دیجیتال و گچ پاستیل خلق کردند.

کارگاه نقاشی یاران شهید مهدی باکری دومین کارگاه هنری واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی است که طی سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه یک روزه نقاشی « یاران شهید مهدی باکری» در ارومیه برگزار شد

کارگاه یک روزه نقاشی « یاران شهید مهدی باکری» در ارومیه برگزار شد