مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-14اقتصادي

افزایش ابتلا به اُمیکرون ذر چین/ شهر 17 میلیون نفری شنژن قرنطینه شد


مقامات چینی علاوه بر شهر 17 میلیون نفری شنژن، شهر 9 میلیون نفری چانگچون در استان جی لین را قرنطینه کرده اند و همزمان دستور برپایی بیمارستان موقت 1500 تختخوابه در این شهر و همچنین در شهر بندری شرقی چینگ دائو را داده اند.

- مقامات چینی علاوه بر شهر 17 میلیون نفری شنژن، شهر 9 میلیون نفری چانگچون در استان جی لین را قرنطینه کرده اند و همزمان دستور برپایی بیمارستان موقت 1500 تختخوابه در این شهر و همچنین در شهر بندری شرقی چینگ دائو را داده اند.

در پی ثبت بالاترین نرخ ابتلا به کووید- 19 از زمان آغاز همه گیری کرونا بدین سو در چین، مقامات پکن بار دیگر تعطیلی گسترده شهرها و وضع قرنطینه را در دستور کار قرار داده اند.

چین روز شنبه 1807 و در روز یکشنبه نزدیک به 3400 مورد جدید ابتلا به کووید-19 را گزارش کرد.

این بالاترین رقم روزانه در دو سال گذشته به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورو نیوز؛ در پی آمارهای فزاینده از شیوع سویه اُمیکرون کرونا، مسئولین چینی تصمیم گرفتند شهر 17 میلیون نفری شنژن را قرنطینه کنند.

در این شهر که بالاترین میزان ابتلا از زمان آغاز همه گیری در آن به ثبت رسیده است، حمل و نقل عمومی از جمله حرکت اتوبوس ها و متروها را از روز دوشنبه به حالت تعلیق درآورده شده و به ساکنان گفته شده است که شهر را به جز در موارد ضروری ترک نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ابتلا به اُمیکرون ذر چین/ شهر 17 میلیون نفری شنژن قرنطینه شد

افزایش ابتلا به اُمیکرون ذر چین/ شهر 17 میلیون نفری شنژن قرنطینه شد