مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-14ورزشي

ترویج ورزش روستایی در اردبیل با محوریت استعدادیابی انجام می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در راستای ترویج ورزش های روستایی و بومی محلی استعدادیابی ورزشی در روستاها در دستور کار قرار دارد.

- اردبیل- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در راستای ترویج ورزش های روستایی و بومی محلی، استعدادیابی ورزشی در روستاها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد انوشیروانی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه برگزاری مسابقات مینی فوتبال با اشاره به لزوم ترویج ورزش روستایی در این استان اظهار کرد: مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری گام بلندی برای توسعه ورزش روستایی است.

وی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات می تواند بستر مناسبی برای استعدادیابی جوانان روستا بوده و باعث ایجاد شور و نشاط در بین جوانان شده و همچنین می تواند انگیزه های لازم را برای ورزش روستا و جامعه روستایی فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به حجم سنگین این مسابقه در استان اردبیل گفت: هیئت های ورزش های همگانی، روستایی و بازی های بومی محلی استان باید نسبت به برنامه ریزی دقیق و مناسب به صورت بخشی، منطقه و لیست جدول مسابقات اقدامات لازم را انجام دهند و برنامه مدون و منظم را برای برگزاری این مسابقات در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ورزش روستایی در اردبیل با محوریت استعدادیابی انجام می شود

ترویج ورزش روستایی در اردبیل با محوریت استعدادیابی انجام می شود