مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-14سياسي

توسعه فرهنگی شهر مشارکت جوانان را می طلبد


مشارکت و همکاری جوانان در توسعه فرهنگی شهر ضروری است و شهریاران جوان در توسعه همه جانبه شهر به عنوان بازوی توانمند مجموعه مدیریت شهری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس از اردبیل، محمود صفری صبح امروز در نشست با شهریاران جوان (فعالان جهادی محلات) ضمن تبریک روز جوان تصریح کرد: همواره حضور جوانان در چهل سال گذشته از دوران شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون برکسی پوشیده نیست و امروزهنیز جوانان انقلاب اسلامی میدان دار اصلی گام دوم انقلاب هستند.

وی افزود: جوانان در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با حضور خود، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و هیچ وقت میدان جهاد را خالی نکردند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: همیشه و در همه حال، مخالفان حکومت درصدد تغییر افکار و ذهن جوانان علیه نظام هستند اما در جنگ تحمیلی جوانانی چون شهید مهدی باکری ها نشان دادند که این، جوانان هستند که با صیانت از آرمان های مقدس این نظام، اثبات کرده اند این حکومت تا ظهور منجی عالم بشریت همچنان پابرجا خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه جوانان فعال محلات اردبیل خالصانه و به صورت کاملا جهادی به عنوان شهریاران جوان جهت مشارکت و همکاری در امورات شهری اعلام آمادگی کرده اند، بیان کرد: این حرکت شایسته جهت توسعه و عمران شهری را باید به فال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگی شهر مشارکت جوانان را می طلبد

توسعه فرهنگی شهر مشارکت جوانان را می طلبد