مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-14اقتصادي

توزیع 18 هزار و 500 تن انواع نهاده های دامی در شهرستان بهار


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از توزیع بیش از 18 هزار و 500 تن انواع نهاده های دامی بین دامداران این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد .

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از توزیع بیش از 18 هزار و 500 تن انواع نهاده های دامی بین دامداران این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین اکبری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 8 هزار و 994 تن نهادهای دامی شامل جو، سبوس، ذرت و سویا و 10 هزار و 200 تن کنسانتره دامی تهیه و با قیمت یارانه ای در میان دامداران روستایی توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع این میزان نهاده ها توسط شرکت های تعاونی دامداران ، گاوداران و اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان خاطر نشان کرد: به منظور کمک به دامداران شهرستان و بدلیل کاهش اثرات ناشی از خشکسالی و تداوم تولید محصولات پروتیینی این نهاده های دامی در میان کشاورزان توزیع شده است.

اکبری در پایان تصریح کرد :در سال زراعی گذشته به علت خشکسالی، کشاورزان دچار کاهش شدید تولید علوفه از جمله کاه و جو شدند و دامداران به همین دلیل نیاز بیشتری به نهاده های دامی دارند که موجب تقاضای بیشتر و مراجعه دامداران به عوامل توزیع نهاده های دامی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 18 هزار و 500 تن انواع نهاده های دامی در شهرستان بهار

توزیع 18 هزار و 500 تن انواع نهاده های دامی در شهرستان بهار