مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-14سياسي

ادامه راه شهدا با کار جهادی و تلاش مضاعف در شهرداری


راه شهدا را با کار جهادی و تلاش مضاعف ادامه می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، به مناسبت گرامیداشت روز شهید، مراسمی با حضور سردار محمدی بازرسی ستاد کل سپاه،علی احمدی شهردار منطقه 13، لشگری معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و ایثارگران شهرداری تهران، معاونان و شهرداران نواحی چهارگانه و جمعی از شهروندان شهید پرور محلات از سوی اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در  جوار مقبره دو شهید گمنام بوستان سیمرغ برگزار شد.

  محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 در این مراسم، روز شهدا را فرصتی مغتنم برای تجدید بیعت با شهیدان دانست و گفت:  فرصت و توفیق خدمت به مردم را مدیون رشادت ها و جانفشانی شهدا هستیم و در آستانه سال جدید، با تلاش مضاعف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت و کسب معرفت از شهدای والامقام گام بر می داریم.

  شهردار منطقه 13 تهران تاکید کرد: با انجام کار جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر، راه پر افتخار امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را ادامه می دهیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای سرافراز منطقه 13 و  ارج نهادن به صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یادآور شد: درود و سلام خدا بر دل های صابر و دریایی پدران و مادران و خانواده های معزز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه راه شهدا با کار جهادی و تلاش مضاعف در شهرداری

ادامه راه شهدا با کار جهادی و تلاش مضاعف در شهرداری