مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-14ورزشي

قهرمان اسکواش جهان: چرا درباره اوکراین صحبت می شود ولی فلسطین نه


قهرمان دو دوره اسکواش جهان اعلام کرد وقت آن رسیده تا غرب آن طور که از اوکراین حمایت می کند، به حمایت از فلسطین نیز بپردازد.

- قهرمان دو دوره اسکواش جهان اعلام کرد وقت آن رسیده تا غرب آن طور که از اوکراین حمایت می کند، به حمایت از فلسطین نیز بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از dohanews، علی فرج، قهرمان جهان و مرد شماره یک اسکواش جهان به اتفاق های اخیر بین فوتبال و سیاست پرداخت و گفت که باید در ورزش درباره فلسطین صحبت کنیم، زیرا می توان درباره اوکراین صحبت کرد.

پیش از این ورود سیاست به ورزش ممنوع بود، ولی از زمان تهاجم روسیه به اوکراین شاهد اتفاقات دیگری بودیم جایی که فیفا و یوفا و فدراسیون های ورزشی روسیه را محروم کردند.

ستاره مصری پس از کسب عنوان قهرمانی در باشگاه ویمبلدون لندن، خطاب به جمعیت گفت که مردم باید در مقابل همه کشتارها و ظلم ها در جهان باشند و زمان این است درباره فلسطین هم این روشنگری ها رخ دهد.

جایی که برای 74 سال گذشته درگیر طلم و ستم بوده است.

بسیاری در رسانه های اجتماعی از علی فرج و اقدام جسورانه او ستایش کرده اند و این که چگونه جامعه بین الملل اکنون با توجه به اتفاقاتی که درباره اوکراین رخ داده است، هیچ بهانه ای برای اجتناب از بحث در مورد فلسطین ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان اسکواش جهان: چرا درباره اوکراین صحبت می شود ولی فلسطین نه

قهرمان اسکواش جهان: چرا درباره اوکراین صحبت می شود ولی فلسطین نه