مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-14اقتصادي

روند ثبات قیمت مرغ و گوشت در قم


رییس اتحادیه عرضه کنندگان تولیدات پروتیینی قم گفت: در خصوص محصولات مرغ و تخم مرغ افزایش قیمت نداشتیم و بیشتر از یک ماه است که قیمت مرغ و تخم مرغ ثابت است و در خصوص محصول ماهی هم این هفته افزایش قیمت نداشتیم.

- حسن رییس میرزایی رییس اتحادیه عرضه کنندگان تولیدات پروتیینی قم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: قیمت روز مرغ 30 هزار و 200 تومان، تخم مرغ 21 و 500 تومان، گوشت قرمز شقه ای 150تومان است.

رییس میرزایی بیان کرد: نرخ ماهی آزاد است و به دلیل این که نرخ مصوب دولتی برای این محصول تعیین نشده قیمت ماهی با توجه به موجودی این محصول در بازار دچار نوسان است.

وی ادامه داد: در خصوص محصولات مرغ و تخم مرغ افزایش قیمت نداشتیم و بیشتر از یک ماه است که قیمت مرغ و تخم مرغ ثابت است و در خصوص محصول ماهی هم این هفته افزایش قیمت نداشتیم.

با اشاره به این که قیمت گوشت قرمز افزایش داشته، تصریح کرد: گوشت بره کیلویی ده هزار تومان افزایش قیمت داشته است، گوشت شقه ای هفته گذشته 140 هزار تومان بود و این هفته ده هزار تومان افزایش قیمت داشته و به قیمت 150 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

رییس میرزایی این افزایش قیمت گوشت قرمز را یکی از سیاست های دولت در راستای حمایت از تولید کنندگان و دامداران دانست و گفت: امسال دامداران بسیار ضعیف بودند و متضرر شدند همچنین یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ثبات قیمت مرغ و گوشت در قم

روند ثبات قیمت مرغ و گوشت در قم