مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-14سياسي

33 مددجوی زندان رجایی شهر به کانون خانواده بازگشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر زندان رجایی شهر گفت: شورای طبقه بندی زندان با هدف اصلاحی و سالم سازی ارتباط محیطی و فردی بر اساس طرح تکریم و حفظ حقوق شهروندی در راستای نیل به اهداف عالیه سازمانی مبنی بر رفع مشکلات مددجویان با برگزاری جلسات .

- مدیر زندان رجایی شهر گفت: از تعداد 134 نفر مددجوی اعزام شده به مرخصی، 33 نفر از آنان با استفاده از طرح آزادی مرخصی پایان حبس آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر زندان رجایی شهر گفت: شورای طبقه بندی زندان با هدف اصلاحی و سالم سازی ارتباط محیطی و فردی بر اساس طرح تکریم و حفظ حقوق شهروندی در راستای نیل به اهداف عالیه سازمانی مبنی بر رفع مشکلات مددجویان با برگزاری جلسات به بررسی بیش از 200 پرونده قضایی مددجویان طی یک ماهه اخیر پرداخته است.

عزیزی در ادامه افزود:محکومین در صورت رعایت ضوابط و مقررات زندان، مشارکت در برنامه های اصلاحی و تربیتی و کسب امتیاز لازم مطابق با دستورالعمل سازمانی پس از اعلام شورای طبقه بندی از ارفاق قانونی اعطای مرخصی برخوردار می گردند.

وی گفت:مدت زمان مرخصی اعطایی به مددجویان واجد شرایط 15 روز می باشد که در صورت تمایل و موافقت مرجع قضایی مربوطه می توانند نسبت به تمدید آن اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 مددجوی زندان رجایی شهر به کانون خانواده بازگشتند

33 مددجوی زندان رجایی شهر به کانون خانواده بازگشتند