مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-14سياسي

تجلیل از فرزندان شهدا در بیمارستان ساسان


همزمان با روز بزرگداشت شهدا و در سالروز تاسیس بنیاد شهید در مراسمی با حضور رییس بیمارستان ساسان از فرزندان و خانواده های شهدا در این بیمارستان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، همزمان با روز بزرگداشت شهدا و در سالروز تاسیس بنیاد شهید در مراسمی با حضور رییس بیمارستان ساسان از فرزندان و خانواده های شهدا در این بیمارستان تجلیل شد.

علیرضا توکلی رییس بیمارستان ساسان در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، از فرزندان و خانواده های منسوب به شهدا در گروه پزشکان و همکاران تجلیل کرد.

وی در این مراسم بر ضرورت تکریم شهدا و یادگارهای آنها تاکید کرد و ضمن بیان ارادت خود به خانواده های شهدا، گفت: اگر امروز در این مملکت زندگی  و آسایش داریم، مدیون و مرهون جان فشانی شهدا هستیم؛ بر همین اساس وظیفه خود می دانیم که عزیزان منسوب به شهدا را گرامی داریم.

  رییس بیمارستان ساسان همچنین ضمن اشاره به جایگاه رفیع شهدا و خانوادهای آنها در اذهان عمومی، خطاب به فرزندان شهدا گفت: فرزندان شهدا الگوی مردم هستند؛ همواره نگاه مردم به شماست، بنابراین ماموریت سختی در پیش دارید؛ امیدواریم که ما در مقام تکریم کننده و شما در مقام تکریم شونده، از این ماموریت مهم، سربلند بیرون بیایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از فرزندان شهدا در بیمارستان ساسان

تجلیل از فرزندان شهدا در بیمارستان ساسان