مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-14ورزشي

هشت بازیکن چهره های ویژه دربی نود و هشتم/ طلسم را چه کسی می شکند؟


نود و هشتمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برگزار خواهد شد که هشت بازیکن از دو تیم برای این دیدار چهره های ویژه هستند و شانس بالایی برای گلزنی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند که با 54 و 48 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند و نزدیک بودن به انتهای فصل حساسیت این بازی را بیش از آنچه به نظر می رسد می کند.

در دیدارهای دو تیم تاکنون گلهای زیادی رد و بدل شده و نام بازیکنان زیادی به عنوان گلزن در تاریخچه این بازی ها ثبت شده است و به عنوان شاخص ترین نفرات در گلزنی می توان به نام هایی چون امیر حسین جابری زاده بازیکن پیشین استقلال به عنوان نخستین گلزن این مسابقات، صفر ایرانپاک از پرسپولیس به عنوان بهترین گلزن مسابقات و یا مهدی هاشمی نسب، شاهرخ بیانی و غلامرضا فتح آبادی به عنوان گلزنان مشترک دو تیم اشاره کرد.

دربی 98 در حالی برگزار می شود که 8 بازیکن در دو تیم عضویت دارند که سابقه گل زنی در این بازیها را داشته و از همین رو می توان شانس آنها را برای باز کردن دروازه تیم مقابل بیش از دیگران دانست.

8 نفری که البته یکی از آنها به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت بازیکن چهره های ویژه دربی نود و هشتم/ طلسم را چه کسی می شکند؟

هشت بازیکن چهره های ویژه دربی نود و هشتم/ طلسم را چه کسی می شکند؟