مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-14دانش

شرایط پذیرش بدون آزمون دکتری در دانشگاه تربیت مدرس


برای دانش آموختگان دانشگاه های دولتی مراکز استان و دانشگاه های مازندران، صنعتی سهند تبریز، صنعتی نوشیروانی بابل و امام صادق(ع) 17 تعیین شده است.

- برای دانش آموختگان دانشگاه های دولتی مراکز استان و دانشگاه های مازندران، صنعتی سهند تبریز، صنعتی نوشیروانی بابل و امام صادق(ع) 17 تعیین شده است.

دانشگاه تربیت مدرس شرایط پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان در مقطع دکتری بدون آزمون این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه تربیت مدرس به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد از بین دانش آموختگان کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به استناد آیین نامه ها و بخشنامه های پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شیوه نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان (برگزیدگان علمی) مصوب شورای دانشگاه ، نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط عمومی و اختصاصی در دوره های دکتری تخصصی اقدام می کند.

بر این اساس، از جمله شرایط عمومی پذیرش این دانشجویان این است که دانش آموخته یا دانشجوی نیمسال آخر دوره های روزانه و نوبت دوم (شبانه) کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی واقع مراکز استان مورد تایید وزارت های علوم و بهداشت می توانند نسبت به پذیرش اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پذیرش بدون آزمون دکتری در دانشگاه تربیت مدرس

شرایط پذیرش بدون آزمون دکتری در دانشگاه تربیت مدرس