مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-14سياسي

افزایش 57 درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به افزایش 57 درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی، گفت: 5 هزار خانواده شهید در گیلان از این موضوع بهره مند می شوند.

- ، محمدرضا داوطلب شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران اظهار کرد: استاندار گیلان و نمایندگان مجلس باید برای ایجاد شغل و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و جانبازان اقدام ویژه ای در سال پیش رو انجام دهند تا آرامش خاطر به خانواده ایثارگران استان برگردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به جذب 2 هزار نفر از جانبازان و ایثارگران در دستگاه های دولتی، گفت: 570 نفر نیز تسهیلات اشتغال زایی از بنیاد دریافت کردند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را از جمله رسالت های بنیاد شهید دانست و افزود: ایجاد طرح سپاس، غرس نهال به نام شهدا، ساخت تله فیلم درباره شهید انصاری، ساخت 4 مستند درباره 4 سردار شهید گیلانی و دیدار با 110 جانباز از جمله اقدامات بنیاد در سال 1400 است.

داوطلب با بیان اینکه بیش از 26 هزار ایثارگر گیلانی تحت پوشش بیمه همگانی هستند، تصریح کرد: 51 هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز بیمه تکمیلی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 57 درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی

افزایش 57 درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی