مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 06:522022-03-14سياسي

بیشترین حجم جنگل کاری استان ایلام در دهلران انجام شده است


رییس اداره منابع طبیعی شهرستان دهلران گفت: بیشترین حجم جنگل کاری استان ایلام در دهلران انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصر الله پارسه عصر یکشنبه در دیدار با دادستان و قضات دادسرا شهرستان دهلران ضمن تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضا با اداره منابع طبیعی در خصوص صیانت از اراضی ملی، گفت: منابع طبیعی دهلران در راستای صیانت از عرصه های ملی در سطح شهرستان با متخلفین برخورد قانونی کرده و در این راستا نیز پرونده برای آنها تشکیل شده که در حال سیر مراحل قانونی است.

و ی بیان داشت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار هکتار از اراضی این شهرستان چاله کنی و نهالکاری شده است این عرصه با مشارکت مردم، کشاورزان و منابع طبیعی نهالکاری شده است.

رییس اداره منابع طبیعی دهلران گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و از طرفی ظرفیت های خوب شهرستان بیشترین حجم جنگل کاری کشور در این شهرستان دهلران انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نوع گونه های کاشت شده با شرایط آب هوایی منطقه سازگار است، افزود: مجموع این اقدامات در حوزه های جنگل کاری و بیابان زدایی نقش بسیار مؤثری در حوزه های آبخیزداری داشته است.

وی به وسعت شهرستان دهلران اشاره کرد گفت: خوشبختانه نسبت به سنوات گذشته شاهد کاهش تخریب اراضی ملی در سطح شهرستان هستیم که این امر با همکاری خوب مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین حجم جنگل کاری استان ایلام در دهلران انجام شده است

بیشترین حجم جنگل کاری استان ایلام در دهلران انجام شده است