مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 03:172022-03-13سياسي

فیروزآبادی: نبود قانون در فضای مجازی، آسیب های زیادی متوجه مردم کرده است


با توجه به مخالفتی که در فضای مجازی با طرح حمایت از حقوق کاربران شده، اگر این طرح در مجلس تصویب نشود دولت باید در زمینه نظام تنظیم مقررات و حکمرانی فضای مجازی طرحی ارائه دهد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی در نشست مهافمپ که با حضور فعالان توییتری برگزار شد در خصوص نقش مرکز ملی فضای مجازی و طرح مجلس برای مدیریت فضای مجازی، اظهار داشت: اکثر موارد قانونی مورد نیاز برای فضای مجازی کشور توسط این شورا تدوین شده است اما هیچکدام از دستگاه ها همکاری لازم را با این مرکز نداشته اند.

وی اضافه کرد: هیچ دستگاهی تا کنون خودش طرح یا برنامه ای در خصوص موضوعات مختلف مربوط به فضای مجازی در کشور اعم از پول دیجیتال و آموزش سایبری نیاورده است؛ همچنین ساختارهای اداری ما سواد دیجیتالی کافی برای انجام این مساله را ندارند و هرکدام سعی می کنند حاکمیت مطلق داشته باشند.

اینکه مرکز ملی فضای مجازی در موضوعات دیجیتالی آنها را رهبری و هدایت کنند خوشایند آنها نیست و به همین دلیل قوانین و دستورالعمل های مرکز ملی فضای مجازی را نادیده می گیرند.

*دلیل اینکه دستگاه ها دستورالعمل های مرکز ملی فضای مجازی را نادیده می گیرند دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: بارها از این دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزآبادی: نبود قانون در فضای مجازی، آسیب های زیادی متوجه مردم کرده است

فیروزآبادی: نبود قانون در فضای مجازی، آسیب های زیادی متوجه مردم کرده است