مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 02:272022-03-13اقتصادي

کالاهای اساسی در صدر کشف احتکار


به گفته مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت، بر اساس نتایج بازرسی از مراکز نگهداری برای مقابله با احتکار در بهمن ماه 836 فقره پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شده است.

- سید مجتبی سجادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت (صمت) برای مقابله با هرگونه احتکار احتمالی کالا در بهمن ماه امسال 20 هزار و 774 بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا در سراسر کشور انجام داده اند، گفت: این بازرسی ها منجر به تشکیل 836 فقره پرونده برای واحدهای متخلف شده است.

به گفته وی کالاهای مکشوفه شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی، انواع شوینده و .

به ارزش بیش 771 میلیارد تومان بوده است.

مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ادامه از انجام 197 هزار و 797 مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا از سوی بازرسان سازمان های صمت، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در نتیجه این بازرسی ها نیز 8098 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 5242 میلیارد تومان تشکیل شده است.

وی در پایان با اشاره به تشدید بازدیدها و بازرسی های بازرسان این سازمان و سازمان های صمت استانها در روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به ایام عید، اظهار کرد: هموطنان می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای اساسی در صدر کشف احتکار

کالاهای اساسی در صدر کشف احتکار