مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 23:472022-03-13سياسي

ولایتی: سکوت نهادهای به اصطلاح حقوق بشری، زمینه ساز جنایت روزافزون در عربستان است


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، جنایت اعدام 81 نفر از مردم مظلوم، مسلمان و از جمله نوجوانان شیعه در عربستان را محکوم کرد.

- دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، جنایت اعدام 81 نفر از مردم مظلوم، مسلمان و از جمله نوجوانان شیعه در عربستان را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی افزود: این اقدام و کشتار علنی، چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان می کند و بی تردید چنین جنایت ننگینی در تاریخ ثبت خواهد شد و آمران و عاملان آن علی رغم ادعای دفاع از حقوق بشر، در برابر آزادی خواهان و حق طلبان جهان محکوم هستند و این اعمال ننگین شاهد دیگری بر تبلیغات غیرواقعی و دروغین آنان خواهد بود.

ولایتی در بخش دیگری از این بیانیه با توجه به سکوت مجامع بین المللی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری در قبال این اقدام و دیگر جنایات گسترده و ظلمی که بر ملت های مسلمان منطقه از جمله سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، افغانستان، عراق و .

می شود، افزود: علی رغم همه این جنایات که با هدایت، حمایت و زمینه سازی استکبار و توطئه گران برای تضعیف کشورهای اسلامی در منطقه شکل می گیرد و به اذعان و اعتراف چندین باره و صریح برخی دولتمردان غربی از جمله آمریکا و همچنین کشورهای حامی و مرتجع منطقه که پدیدآورندگان گروه های تروریستی و افراطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: سکوت نهادهای به اصطلاح حقوق بشری، زمینه ساز جنایت روزافزون در عربستان است

ولایتی: سکوت نهادهای به اصطلاح حقوق بشری، زمینه ساز جنایت روزافزون در عربستان است