مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 23:422022-03-13اقتصادي

رانش زمین؛ دلیل انسداد کندوان/ اعلام تصمیم بازگشایی یا ادامه انسداد کندوان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: قرار است روز دوشنبه 23 اسفند ماه امسال پس از انجام بازدید تکمیلی از جاده، تصمیم بازگشایی یا ادامه انسداد این محور در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان به دلیل رانش زمین مسدود شده است، اظهار کرد: این موضوع باتوجه به اهمیت جاده و همچنین ایام نوروزی در دستور کار مسوولان پلیس راه و راهداری قرار گرفت.

مدیرکل  راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه بازدیدهای اولیه از محور کندوان صورت گرفت، اضافه کرد: بعد از انجام بازدیدها و همچنین افزایش میزان رانش، با هماهنگی پلیس محور مسدود اعلام شد.

جهانیان تصریح کرد: قرار است روز دوشنبه پس از انجام بازدید تکمیلی از جاده توسط مسوولان در ارتباط با بازگشایی و یا ادامه انسداد این محور تصمیم گیری شود.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت ترک محور هراز، تصریح کرد: اقدامات اولیه در این زمینه ازجمله لق گیری انجام شد و همچنین سنسورهایی در این منطقه نصب شده تا این منطقه زیر نظر کارشناسان باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به انجام مطالعات توسط کارشناس طرح، گفت: به ماموران پلیس راه و راهداری هم اعلام شده که بحث گشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانش زمین؛ دلیل انسداد کندوان/ اعلام تصمیم بازگشایی یا ادامه انسداد کندوان

رانش زمین؛ دلیل انسداد کندوان/ اعلام تصمیم بازگشایی یا ادامه انسداد کندوان