مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 22:522022-03-13سياسي

انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه به واسطه انقلاب اسلامی طاغوت نابود شد، گفت: انقلاب همانند خاری در چشم دشمنان است.

- ، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه یکشنبه در یادواره 2200 شهید رشت با اشاره به اینکه یکی از افتخارات ما حضور در دورانی است که انسان های مؤمن و شجاع همانند شهدا زندگی می کنند، گفت: شهدا در راه خدا از جان خود گذشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: شنیدن رشادت ها، از خودگذشتگی و فداکاری زنان و مردان برای نسل جوان امروز همانند داستان و اسطوره است.

وی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی های انقلاب اسلامی و با بیان اینکه این انقلاب با نهضت انبیای الهی همگونی دارد، گفت: به واسطه انقلاب اسلامی طاغوت نابود و ملت ایران از زیر یوق افراد ظالم رها شد.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی همانند خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی است، اضافه کرد: انبیای الهی مبعوث شدند تا بشر را در مسیر بندگی خدا تربیت کرده و انسان را از ساحت طاغوت دور کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد مرفه و ثروتمند از مقابله کنندگان با انقلاب اسلامی بودند، گفت: سیاست بازان عرصه میدانی در درون و بیرون سومین گروهی هستند که نمی توانند پیشرفت های انقلاب اسلامی را تحمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان است

انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان است