مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 21:322022-03-13سياسي

تعداد روحانیون مستقر در ایلام نزدیک به 2 برابر شده است


در شش ماهه گذشته تعداد روحانیون مستقر در ایلام نزدیک به 2 برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی نجفی عصر روز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: امسال با اقدام های انجام گرفته شمار روحانیان و مبلغان دینی در استان دو برابر شده است.

وی اجرای فعالیت متناسب با اقدام های زیست بوم را از رویکردهای جدید این مجموعه عنوان و افزود: بر اساس این رویکرد ابلاغ برنامه های یکسان از سوی مرکز حذف و فعالیت های دینی به صورت بومی در استان ها انجام می شود.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به برگزاری همایش تبلیغ گفتمان ساز با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان، افزود: یکی از رویکردهای دیگر سازمان تبلیغات در حوزه تبلیغ این است گفتمان ساز و جریان ساز باشد و تبلیغ بین مردم تبدیل به گفتمان شود که این رویکرد در استان آغاز شده است و تلاش می شود در این فعالیت ها، تبلیغ با رویکرد گفتمان ساز برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات استان ایلام با بیان اینکه در سه ماهه اخیر 13 مسجد در شهر ایلام دارای امام جماعت شده اند، یادآور شد: هیئت های مذهبی فعالیت شان در ایام فاطمیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی رو به رونق بوده است و بیش از 90 درصد هیئت های ما پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسمات رعایت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد روحانیون مستقر در ایلام نزدیک به 2 برابر شده است

تعداد روحانیون مستقر در ایلام نزدیک به 2 برابر شده است