مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-13بين الملل

حزب الله: رژیم تروریست آل سعود در خدمت دشمن صهیونیستی است


حزب الله لبنان گفت که اقدام رژیم جنایتکار آل سعود در کشتار جوانان مومن شبه جزیره عربستان بدترین شکل تبعیض فرقه ای و مذهبی این رژیم و در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الله لبنان روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: رژیم آل سعود کشتار هولناکی را علیه ده ها تن از مردم مظلوم شبه جزیره عربستان که در زندان های سیاه این کشور به سر می برند، مرتکب شده است، جایی که در معرض وحشتناک ترین اشکال شکنجه و آزار قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمنار ، حزب الله افزود: این رژیم تروریستی جنایت فجیع جدیدی را مرتکب شده است تا به سوابق جنایتکارانه  آن در کشتار، اعدام و ریختن خون بیگناهان از یمن تا عراق، سوریه و دیگر کشورهای عربی و اسلامی  افزوده شود؛ از جمله لبنان که در حال حاضر در سالروز قتل عام بئر العبد به سر می برد که ده ها شهید و مجروح برجای گذاشت.

حزب الله تاکید کرد: اقدام این رژیم جنایتکار  در کشتار و اعدام گروهی از جوانان مومن شبه جزیره عربستان، یمن و برخی از کشورهای دیگر بدون محاکمه یا با محاکمه ساختگی به منزله یک اعدام گسترده میدانی است که واقعیت این رژیم را آشکار می کند که بدترین اشکال تبعیض فرقه ای و مذهبی را در  حق مردمش که خواهان ابتدایی ترین حقوق برای یک زندگی آبرومندانه هستند، روا می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: رژیم تروریست آل سعود در خدمت دشمن صهیونیستی است

حزب الله: رژیم تروریست آل سعود در خدمت دشمن صهیونیستی است