مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-13سياسي

بررسی مشکلات کارگران شاغل در مناطق آزاد در کمیسیون اجتماعی مجلس


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد.

حسن محمدیاری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه، 22 اسفند) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: جلسه امروز با حضور سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد که ببیشتر صحبت ها مربوط به بحث توسعه مناطق آزاد بود.

وی افزود: همچنین مباحثی در رابطه با حمایت از کارگرانی که در مناطق آزاد مشغول به کار بوده و کمتر مورد حمایت قانون هستند، مطرح شد که در این باره راهکارهایی از ناحیه نمایندگان و موضوعاتی از سوی آقای سعید محمد ارائه شد.

نماینده مردم تالش در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: اجمالا جلسه خوبی بود و نهایتا مقرر شد پیشنهادات در حوزه های مختلف مطرح شود و ان شاءالله راهکارهایی برای برون رفت از یک سری مشکلات و چالش هایی که در مناطق آزاد وجود دارد، پیش بینی و عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات کارگران شاغل در مناطق آزاد در کمیسیون اجتماعی مجلس

بررسی مشکلات کارگران شاغل در مناطق آزاد در کمیسیون اجتماعی مجلس