مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 20:022022-03-13بين الملل

عراق سفیر ایران را فراخواند


وزارت امور خارجه عراق، سفیر ایران در بغداد را در پی حمله موشکی ایران به پایگاه های موساد در اربیل فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری العربیه گزارش داد که وزارت امور خارجه عراق، سفیر ایران در بغداد را در پی حمله موشکی ایران به پایگاه های موساد در اربیل فراخواند.

وزارت امور خارجه عراق در واکنش به حمله موشکی بامداد امروز (یکشنبه، 13 مارس) به دو مرکز موساد در اربیل، بیانیه ای صادر و این حمله را محکوم کرد و آن را نقض آشکار حاکمیت عراق توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در این بیانیه ادعا شده است: ما این حمله موشکی را که منازل شهروندان در استان اربیل منطقه کردستان عراق را هدف قرار داد، محکوم می کنیم، زیرا نقض آشکار حاکمیت عراق، متزلزل کردن امنیت وثبات در منطقه کردستان و کل کشور در مرحله ای بسیار مهم و حساس  است.

  در ادامه این بیانیه آمده است: این تجاوز، تعدی به امنیت عراق و ثبات مردم آن تلقی می شود و مستلزم اتخاذ موضعی واحد برای مقابله و ایستادگی قاطعانه در برابر هر اقدامی با هدف گسترش هرج و مرج است.

منابع رسانه ای عراق، بامداد امروز، از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر اربیل واقع در منطقه کردستان عراق خبر دادند و کانال خبری صابرین نیوز به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که دو مرکز آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق سفیر ایران را فراخواند

عراق سفیر ایران را فراخواند