مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-13سياسي

کمبود کادر درمانی متخصص تامین اجتماعی در خراسان جنوبی


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به زیرساخت های مناسب و تجهیزات بیمارستانی سازمان تامین اجتماعی در خراسان جنوبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدمحمد رضا طالبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت:  امنیت یکی از بالاترین مولفه های حوزه اجتماعی در جامعه اسلامی مطرح می باشد.

وی از اهمیت حوزه بیمه ای و درمانی در امنیت اجتماعی یاد کرد و افزود: با گسترش چتر بیمه ای  جامعه کارگری حوزه های اجباری و اختیاری و خدمت رسانی برای قشر کثیری از جامعه امنیت خاطر روحی و روانی ایجاد می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: نظارت ها در برخی از حوزه های کارگری ضعیف و این قشر عظیم نمی تواند از حقوق خود دفاع و مطالبه گری کند.

طالبی با اشاره به زیرساخت های مناسب و تجهیزات بیمارستانی سازمان تامین اجتماعی در خراسان جنوبی یادآور شد: در حوزه منابع انسانی و کادر درمانی متخصص کمبودهای وجود دارد وی خاطرنشان کرد: مشکل تامین زمین مورد نیاز ساخت ببمارستان تامین اجتماعی شمال شهر بیرجند بزودی برطرف می شود که انتظار می رود سازمان نیز نسبت به عملیاتی کردن این پروژه اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کادر درمانی متخصص تامین اجتماعی در خراسان جنوبی

کمبود کادر درمانی متخصص تامین اجتماعی در خراسان جنوبی